موسسه رسانه شو

چند میگیری بخندانی؟
️شوخطبعی و طنز در فضای مجازی کاربردهای فراوانی دارد. جذابیت طنز باعث شده بسیاری از آگهیدهندگان از این روش برای جلبتوجه مخاطبان خود استفاده کنند. طنز روشی قدرتمند برای قانع کردن مخاطب است.
اگر آگهی تبلیغاتی بتواند مخاطب را بخنداند و به او احساس خوبی بدهد میتوان امیدوار بود که فرد این حس خوب را نسبت به محصول موردنظر هم داشته باشد.
نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط سامیه بانو در 1404/05/15 ساعت 11:17:00 ق.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. |
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید
اصول سمزدایی دیجیتال
عدم توجه به دشمن شناسی در رسانه
نتیجه ی ارسال دائمی محتوای فضای مجازی برای دیگران
خطرات فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان
پیشنهادهایی برای افزایش سرعت موبایل اندرویدی
سکوت نکن، در موردش صحبت کن!
بلوغ زودرس محصول فضای ولنگار مجازی است
امنیت اطلاعات را جدی بگیریم
خطرات فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان
تبعات استفاده از فضای مجازی
رسانه شو
سواد رسانه یا سواد رسانه ای همان دانشی است که همه ما در هر لحظه از زندگی به آن نیاز داریم ، تک تک لحظات زندگی انسان امروزی درگیر پیام های مختلف حقیقی و مجازیست و این پیام ها زندگی و سبک زندگی ما را تغییر خواهند داد. تا بحال از رسانه و شبکه های مجازی هرچه گفتیم و شنیدیم فقط از آسیب ها بود، اما واقعا، انصافا! فرصت های این شبکه ها را اصلا می شناسیم؟ آینده خوبی که می توانیم با همین ابزار برای خود رقم بزنیم را می دانیم؟! همه اینها سوالایی است که پاسخ آنها در دو کلمه خلاصه می شود: سواد رسانه تا دیر نشده، سواد رسانه ای را یاد بگیریم و به دیگران یاد بدهیم.رسانه شو وبلاگ آموزشی و خبری سواد رسانه و فضای مجازی
اوقات شرعی
اذان صبح:
طلوع آفتاب:
اذان ظهر:
غروب آفتاب:
اذان مغرب:
نیمه شب شرعی:
کاربران آنلاین
آرشیوها
- مرداد 1404 (43)
- تیر 1404 (21)
- خرداد 1404 (41)
- اردیبهشت 1404 (50)
- فروردین 1404 (21)
- دی 1403 (18)
- آذر 1403 (22)
- آبان 1403 (17)
- شهریور 1403 (11)
- مرداد 1403 (17)
- تیر 1403 (19)
- فروردین 1403 (4)
- بیشتر...
آمار
- امروز: 335
- دیروز: 141
- 7 روز قبل: 2574
- 1 ماه قبل: 11505
- کل بازدیدها: 182309
-
-
«آسیب شبکه های اجتماعی» «آموزش سواد رسانه» «ابزار هوش مصنوعی» «اخبار جعلی» «استاد محسن باقری» اسرائیل انتخابات انیمیشن اینترنت اینستاگرام «تاثیر فضای مجازی» «توسعه هوش مصنوعی» «تیک تاک» «جنگ شناختی» «جنگ نرم» «حریم خصوصی» رسانه «رسانه شو» «سامیه بانو» «سبک زندگی» سلبریتی «سمیه مسگرزاده» «سواد رسانه» سوادرسانه «شبکه اجتماعی» «شبکه های اجتماعی» «شبکههای اجتماعی» صهیونیست غزه «فضای مجازی» «مؤسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو» مایکروسافت «محسن باقری» «مهسا امینی» «موسسه فرهنگی تبلغی رسانه شو» «موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو» «هوش مصنوعی» «کودک و نوجوان» کودکان گوگل
- روزانه چقدر در شبکههای اجتماعی وقت… ()
- تلفیق هوش انسانی و هوش مصنوعی میتو… ()
- چرا دانش آموزان به شبکه های اجتماعی… ()
- پذیرش واقعیت ()
- آیا شبکه های اجتماعی تبدیل به سلاح… ()
- شگردهای رسانههای فارسی زبان در فر… ()
- فضای مجازی وآسیب های آن ()
- پژوهشگران: کاربران محتواهایی را باز… ()
- فقدان رژیم مصرف و تاثیرات دهگانه رس… ()
- چگونه ادراک انسان ها در فضای مجازی… ()
فاطمه فراهانی: باسلام وقتی چنین ادعایی مبنی بر نابودی اسرائیل توسط ایرانیا…
زهرا: والت دیزنی بهترین فیلم هارو می سازه ولی برای خوشحالی منو شم…
صفيه گرجي: انشاءالله. پیروزی از آن ملت قهرمان فلسطین است.
صابر: با تشکر از مقاله شما مشکل این هست که شیطان از جذابیتها استف…
یا کاشف الکروب: سلام و احترام موفق باشید.
حسنی: با ظهور آقا دل همه خوش می شود و خوش می ماند
حسنی: خدا لعنتشان کند
حسنی: پیام رسان های ایرانی واقعا بهتر از پیام رسان های خارجی است
حسنی: سلام.واقعا دوره عالی هست. خداخیرتان بدهد
شمیم: سلام عالی بود. پیشنهاد میکنم در کلیدواژه ها #غدیر_مسیر_سعاد…
مطالب با رتبه بالا
- واقعیت پنهان مرد عنکبوتی (5.00)
- 20 حقیقت خطرناک درباره «گوشیهای موبایل» که از آنها بیخبرید! (5.00)
- پشت پرده مردان بیوتی بلاگر (5.00)
- چگونه میتوان از فضای مجازی برای تبلیغ غدیر استفاده کرد؟ (5.00)
- تکنیکهای نامحسوس «بیبیسی» در جهتدهی به ذهن مخاطب (5.00)
- چرا نمی شود که حال دلمان خوش بماند؟! (5.00)
- روبیکا برادر کوچکتر اینستاگرام!!! (5.00)
- برگزاری دوره تبلیغ دینی در فضای مجازی در موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو (5.00)
- غذا با طعم گوشی موبایل (5.00)
خبرنامه