بیانیه موسسه فرهنگی و تبلیغی رسانه شو در محکومیت حادثه تروریستی شهادت دکتر اسماعیل هنیه

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿ احزاب۲۳﴾

باز هم سفره شهادت باز شد و عزیزی از میان ما رفت، باز هم اشقیاء عالم دست به ترور ناجوانمردانه یکی از بهترین فرماندهان و بازوهای جبهه مقاومت زد.
شهید اسماعیل هنیه مانند دوست صمیمی اش حاج قاسم سلیمانی به دنبال شهادت می گشت و آخر سر هم در این مسیر به فیض عظمای شهادت رسید به راستی که او نیز شهید قدس است.
بدون شک شهادت او باعث خواهد شد که نیروهای جبهه مقاومت بیش از پیش روحیه جهادی و شهادت طلبی پیدا کنند و عزم خود را برای نابودی کامل رژیم صهیونیستی جزم نمایند، این قبیل اقدامات برای گسترش دامنه جنگ است و هدف کشاندن جمهوری اسلامی ایران به جنگ منطقه ای است و حال آن که رژیم صهیونیستی کوچک تر از آن است که در مقابل کشور قدرتمندی چون ایران قد علم کند،اما رژیم کودک کش می خواهد با این اقدامات آمریکا و دیگر حامیانش را مجاب به ورود به جنگ کند.
کشورهای منطقه باید بدانند که با رژیم صهیونیستی که در این مدت تمام قواعد و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته و دست به جنایات و کشتار مردم مظلوم غزه زده است و در کشور ما اینگونه میهمان کشی می کند طوری دیگر باید برخورد کرد.
سکوت در مقابل این جنایات بیش از این جایز نبوده و باید اتحاد جهان اسلام علیه این رژیم کودک کش صورت بگیرد.
موسسه فرهنگی و تبلیغی رسانه شو ضمن محکومیت این ترور، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کرده و امید داریم صبح پیروزی برای ملت قهرمان فلسطین نزدیک است و قطع به یقین پاسخ به این جنایت از سوی جبهه مقاومت بدون پاسخ نخواهد ماند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رسانه شو
سمیه مسگرزاده
١٠ /١۴٠٣/٠۵

  • 4 stars
    صفيه گرجي
    نظر از: صفيه گرجي
    1403/05/16 @ 04:22:20 ب.ظ

     

    ان‌شاءالله. پیروزی از آن ملت قهرمان فلسطین است.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.