علل گرایش نوجوانان به گروه BTS

 

بی تی اس

 

گروه موسیقی BTS توانسته است از سه عنصر هویت متزلزل، حس استقلال‌ طلبی و  میل متفاوت بودن نوجوانان استفاده کند و با ایجاد یک هویت متناسب این نیازها، باعث جذب نوجوانان زیادی شود و از این طریق سبک زندگی نامناسبی را به آنان القاء نماید.
 

تشنگی هویتی نوجوان امروزی را باید تامین کرد. آسیب‌های امروزی حوزه نوجوانان که قدری در فتنه مهسایی اخیر مشاهد شد، ضرورت ورود تخصصی به حوزه نوجوان و عدم تلفیق آن با حوزه “کودک” و “جوان” را می‌رساند.تولید سبک‌زندگی جذاب و اختصاصی نوجوانانه متناسب با مقتضیات زمان از جدی‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت‌های حوزه نوجوان است.

بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از هفت عضو به نام های وی، آر ام، جین، جیمین، جی هوپ، شوگا و جانگ کوک میباشد، آنها فعالیت خود را در سال 2013 تحت نظر کمپانی بیگ هیت (هایب کنونی) با انتشار آلبوم «2Cool4Skool» آغاز نمودند. بی تی اس در اصل مخفف نام کره ای این گروه یعنی Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضدگلوله است، به گفته جی هوپ این نام اشاره به مقاومت در برابر انتقادات و انتظارات بی جا از نوجوانان دارد.


برخی از دلایل شهرت گروه BTS

۱. حمایت گسترده رسانه ای در جهان
۲. قالب شکنی و ارائه خلاقانه
۳. بهره گیری از تبلیغات پنهان و غیر مستقیم
۴. تیم حرفه ای طراحی چهره، لباس و اندام
۵. اجراء در لوکیشن های نوجوان پسند
۶. مخاطب شناسی فعال، پویا و دائمی
۷. بهره گیری از تیم روانشناس و مردم شناس
۸. ذائقه سازی، ذائقه سنجی و ذائقه پروری
۹. بهره گیری از قابلیت های علوم شناختی
۱۰. تسلط به قواعد افزایش نفوذ در فضای مجازی و رسانه های نوین
۱۱. آمیختگی پنهان با قدرت های خرد و کلان سیاسی و امنیتی
۱۲. هدف گیری ضمیر ناخودآگاه مخاطب
۱۳. جذب مخاطب نوجوان
۱۴. افراط در استفاده از انگاره های ذهنی مبتنی بر آزادی، رهایی، بی قید و بندی و …
۱۵. حرکات تیمی موزون و هماهنگ، با قدرت تکرارشوندگی
۱۶. مرجعیت موسیقایی …
۱۷. تحریک و تهیج احساسات
۱۸. هویت جنسی پنهان (جنسیت مذکر و آرایش مونث)
۱۹. توسعه زیرساخت های فناورانه
۲۰. دسترس پذیری آثار تولیدی
و …

لایه‌های شیطانی در گروه بی تی اس

گروه BTS، معروف‌ترین گروه صنعت کی پاپ است که اخیرا، پیشرفت چشم‌گیری نسبت به سایر گروه‌های کی پاپ داشت! گروهی از پسران جوان که فاقد الهویت‌الجنسی هستند! این‌گونه افراد، مخنث نامیده می‌شوند! طرفداران این گروه با تجاوز به عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌ها و سایر اتفاقات در این گروه، قصد دارند به شهرت آنها اضافه کنند، اما خبر ندارند که دارند چه عمل زشتی را انجام میدهند و دارند BTS را تا کام مرگ می‌برند!

گروه بی تی اس، متشکل از هفت جوان خوشتیپ و خوش‌قد و بالای کره‌ای است که درواقع، می‌توان گفت معلوم نیست این گروه دخترند یا پسر، هویت جنسی دارند یا نه! این گروه در تلاش هستند تا هویت‌های جنسی مشخصی که خداوند به آنها اکتفا کرده را زیر سوال ببرند و بین هویت‌های جنسی، هیچ تفاوتی ایجاد نکنند و درواقع، به مردم بفهمانند زن و مرد، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند!

طرفداران این گروه، به خودشان لقب آرمی ، داده‌اند! اما این گروه میخواهند مردم را باهم یکی کنند و درواقع، همه جنس‌ها را با هم یکی کنند! حتی در موزیک‌ ویدئوهایشان هم هیچ دختری وجود ندارد؛ این تنها تلاش آنها برای ترویج عمل شنیع و حرام همجنس بازی است! طرفداران این گروه، باز هم دارند از آنها طرفداری می‌کنند.ادعای مسلمانی هم می‌کنند!در صورتی که کتاب خدا، قرآن را در دست دارند و در آنجا اشاره‌ای به حضرت لوط، قوم لوط و گناه شنیع آنها شده است. 

بعضی از جوانان و نوجوانان ایرانی با اینکه خبردارند که همجنس بازی به‌ شدت از سوی خداوند نهی و تقبیح شده و در بسیاری از ادیان الهی(از جمله اسلام) این کار حرام است، اما باز هم از همجنس‌بازان دفاع می‌کنند و فریب دروغ‌های همجنس گرایی و فرق داشتن همجنس گرایی با همجنس بازی برای علمی نشان دادن جبهه کفر را می‌خورند! این همان تاثیرگذاری سلبریتی‌ها بر مردم (به‌ویژه جوانان و نوجوانان) است که جبهه کفر به‌ خوبی از آن خبر دارد. دجال آخرالزمان که در روایات ما وجود دارد، دقیقا برهمین مبنی است.

 

 

  • صابر
    نظر از: صابر
    1402/06/31 @ 12:13:48 ق.ظ

    صابر [بازدید کننده]

    با تشکر از مقاله شما
    مشکل این هست که شیطان از جذابیتها استفاده میکند و بی تی اس به خوبی اینکار رو با نوجوان انجام میدهد.

    برای اینکه دوستان بدانند دقیقا چرا میگوییم BTS به شیطان خدمت میکند مستندی ۵ قسمتی ساختیم:

    https://www.aparat.com/v/yplkV?playlist=7448827

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.