موضوع: "رسانه در آخرالزمان"

شمر زمان ما بد مستی می‌کند

 

اسرائیل

 

 

شمر زمان  ما بد مستی می‌کند و در کوچه پس کوچه‌های جهان خانه به خانه میگردد و حق و باطل را جدا میکند

به وضوح باطل بودنش را فریاد میزند که کسی نگوید نمیدانستم تو چقدر خبیثی و فریب خوردم

هرکس با اوست انتخاب کرده که در تیم ظالم باشد، در تیم باطل باشد…

 

 

 

حرکت کثیف روزنامه انگلیسی علیه فلسطینی ها

 

حرکت کثیف روزنامه انگلیسی علیه فلسطینی ها

 

روزنامه تایمز چاپ انگلیس از تیتر دروغ “اسرائیل نوزادان مثله شده را به نمایش گذاشت” با فونت درشت استفاده کرده، اما در اینجا دروغگویی خود را متوقف نکرده و برای گزارش خود از عکس کودکان فلسطینی که توسط صهیونیست ها بمباران شده اند استفاده کرده است!

 

 

 

علل گرایش نوجوانان به گروه BTS

 

بی تی اس

 

گروه موسیقی BTS توانسته است از سه عنصر هویت متزلزل، حس استقلال‌ طلبی و  میل متفاوت بودن نوجوانان استفاده کند و با ایجاد یک هویت متناسب این نیازها، باعث جذب نوجوانان زیادی شود و از این طریق سبک زندگی نامناسبی را به آنان القاء نماید.
 

تشنگی هویتی نوجوان امروزی را باید تامین کرد. آسیب‌های امروزی حوزه نوجوانان که قدری در فتنه مهسایی اخیر مشاهد شد، ضرورت ورود تخصصی به حوزه نوجوان و عدم تلفیق آن با حوزه “کودک” و “جوان” را می‌رساند.تولید سبک‌زندگی جذاب و اختصاصی نوجوانانه متناسب با مقتضیات زمان از جدی‌ترین و حیاتی‌ترین فعالیت‌های حوزه نوجوان است.

بی تی اس (BTS) یک گروه موسیقی پسرانه کره ای متشکل از هفت عضو به نام های وی، آر ام، جین، جیمین، جی هوپ، شوگا و جانگ کوک میباشد، آنها فعالیت خود را در سال 2013 تحت نظر کمپانی بیگ هیت (هایب کنونی) با انتشار آلبوم «2Cool4Skool» آغاز نمودند. بی تی اس در اصل مخفف نام کره ای این گروه یعنی Bangtan Sonyeondan به معنای پسران ضدگلوله است، به گفته جی هوپ این نام اشاره به مقاومت در برابر انتقادات و انتظارات بی جا از نوجوانان دارد.


برخی از دلایل شهرت گروه BTS

۱. حمایت گسترده رسانه ای در جهان
۲. قالب شکنی و ارائه خلاقانه
۳. بهره گیری از تبلیغات پنهان و غیر مستقیم
۴. تیم حرفه ای طراحی چهره، لباس و اندام
۵. اجراء در لوکیشن های نوجوان پسند
۶. مخاطب شناسی فعال، پویا و دائمی
۷. بهره گیری از تیم روانشناس و مردم شناس
۸. ذائقه سازی، ذائقه سنجی و ذائقه پروری
۹. بهره گیری از قابلیت های علوم شناختی
۱۰. تسلط به قواعد افزایش نفوذ در فضای مجازی و رسانه های نوین
۱۱. آمیختگی پنهان با قدرت های خرد و کلان سیاسی و امنیتی
۱۲. هدف گیری ضمیر ناخودآگاه مخاطب
۱۳. جذب مخاطب نوجوان
۱۴. افراط در استفاده از انگاره های ذهنی مبتنی بر آزادی، رهایی، بی قید و بندی و …
۱۵. حرکات تیمی موزون و هماهنگ، با قدرت تکرارشوندگی
۱۶. مرجعیت موسیقایی …
۱۷. تحریک و تهیج احساسات
۱۸. هویت جنسی پنهان (جنسیت مذکر و آرایش مونث)
۱۹. توسعه زیرساخت های فناورانه
۲۰. دسترس پذیری آثار تولیدی
و …

لایه‌های شیطانی در گروه بی تی اس

گروه BTS، معروف‌ترین گروه صنعت کی پاپ است که اخیرا، پیشرفت چشم‌گیری نسبت به سایر گروه‌های کی پاپ داشت! گروهی از پسران جوان که فاقد الهویت‌الجنسی هستند! این‌گونه افراد، مخنث نامیده می‌شوند! طرفداران این گروه با تجاوز به عکس‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌ها و سایر اتفاقات در این گروه، قصد دارند به شهرت آنها اضافه کنند، اما خبر ندارند که دارند چه عمل زشتی را انجام میدهند و دارند BTS را تا کام مرگ می‌برند!

گروه بی تی اس، متشکل از هفت جوان خوشتیپ و خوش‌قد و بالای کره‌ای است که درواقع، می‌توان گفت معلوم نیست این گروه دخترند یا پسر، هویت جنسی دارند یا نه! این گروه در تلاش هستند تا هویت‌های جنسی مشخصی که خداوند به آنها اکتفا کرده را زیر سوال ببرند و بین هویت‌های جنسی، هیچ تفاوتی ایجاد نکنند و درواقع، به مردم بفهمانند زن و مرد، هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند!

طرفداران این گروه، به خودشان لقب آرمی ، داده‌اند! اما این گروه میخواهند مردم را باهم یکی کنند و درواقع، همه جنس‌ها را با هم یکی کنند! حتی در موزیک‌ ویدئوهایشان هم هیچ دختری وجود ندارد؛ این تنها تلاش آنها برای ترویج عمل شنیع و حرام همجنس بازی است! طرفداران این گروه، باز هم دارند از آنها طرفداری می‌کنند.ادعای مسلمانی هم می‌کنند!در صورتی که کتاب خدا، قرآن را در دست دارند و در آنجا اشاره‌ای به حضرت لوط، قوم لوط و گناه شنیع آنها شده است. 

بعضی از جوانان و نوجوانان ایرانی با اینکه خبردارند که همجنس بازی به‌ شدت از سوی خداوند نهی و تقبیح شده و در بسیاری از ادیان الهی(از جمله اسلام) این کار حرام است، اما باز هم از همجنس‌بازان دفاع می‌کنند و فریب دروغ‌های همجنس گرایی و فرق داشتن همجنس گرایی با همجنس بازی برای علمی نشان دادن جبهه کفر را می‌خورند! این همان تاثیرگذاری سلبریتی‌ها بر مردم (به‌ویژه جوانان و نوجوانان) است که جبهه کفر به‌ خوبی از آن خبر دارد. دجال آخرالزمان که در روایات ما وجود دارد، دقیقا برهمین مبنی است.

 

 

همه چیز زیر سر رسانه است

 

جنگ شناختی

 

اگر به صحرایی بروید و تعدادی مورچه ی قرمز و سیاه را بردارید و در یک شیشه قرار دهید؛ در ابتدا هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ولی اگر شیشه را محکم تکان دهید و سپس مورچه ها را روی زمین بریزید، آنها تا سرحد مرگ با یکدیگر خواهند جنگید! چرا که مورچه های قرمز فکر میکنند که مورچه‌های مشکی دشمن آنها هستند و بالعکس؛ در حالی که در واقع دشمن اصلی آن فردی بوده که شیشه را تکان داده!

این چیزی است که در حال حاضر در جامعه ی بشری در حال وقوع است. طرفداران چپ در مقابل طرفداران راست! فلان نژاد و قومیت، در مقابل نژاد و قومیتی دیگر! هواداران فلان باشگاه ورزشی در برابر هواداران باشگاه رقیب! سفید پوست ها در مقابل رنگین پوست ها! طرفداران ماسک در برابر مخالفان ماسک و …

پرسش اصلی که ما باید از خودمان بپرسیم این است:«چه کسی در حال تکان دادن شیشه است؟ و چرا؟!»

همه چیز زیر سر رسانه است …

 

 

ما باید داعش و وهابیت را دوباره بازخوانی کنیم

 

اگر سه مولفه گفتمان شناسی و شیخ شناسی و کتابشناسی را معیاری برای سنجش رابطه بین دو مدرسه وهابیت و داعش معیار قرار بدهیم به این نتیجه می رسیم که گفتمان عقیدتی و سیاسی داعش همان گفتمان وهابیت هستند.کتاب‌های داعش همان کتابهای وهابیت می باشد.

شیوخ داعش همان شیوخ وهابیت می باشد .

حالا چطور شده که این هشیوخ داعشمه ربط و ارتباط نادیده گرفته شده و داعش سر سفره سید قطبی گذاشته شده که به خاطر تایید عقیده شیعه و اسلامی خواندن آن، کافر و مشرک هستند. داعش در النبا (مجله رسمی) سید را تکفیر کرده است.

داعشی ها از محمد بن عبدالوهاب یاد گرفته اند کسی که شیعه و سنی را کافر نداند خوش کافر است (قاعده من لم یکفر الکافر فقد کفر را بر ترک تکفیر شیعه و سنی تطبیق می کنند).

 

 

 

 

مراحل کمپین شناختی

 


1- تعریف هدف: در این مرحله باید هدف های دقیقی برای کمپین شناختی تعریف شود که می‌تواند شامل جمع‌آوری اطلاعات، تحلیل اطلاعات، کاهش تأثیر دشمن و یا اطلاع رسانی به جمعیت باشد.

2- تعیین مخاطب هدف: در این مرحله، باید مخاطبان مورد نظر کمپین شناختی مشخص شوند. این مخاطبان می‌توانند شامل دشمنان، جمعیت، نیروهای امنیتی، و یا هر گروه دیگری باشند که برای انجام هدف مورد نظر نیاز به تحلیل شوند.

3- انتخاب و تعیین روش‌های جمع‌آوری اطلاعات: در این مرحله، باید روش‌های مختلف جمع‌آوری اطلاعات تعیین شود. این روش‌ها می‌توانند شامل تجسس، جاسوسی، انتشار اطلاعات کاذب و یا هر روش دیگری باشند که برای جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده می‌شود.

4- تحلیل اطلاعات: در این مرحله، اطلاعات جمع‌آوری شده تحلیل می‌شوند تا به دست آوردن طرح و برنامه‌های دقیق برای دستیابی به هدف مورد نظر کمک کند.

5- انتشار اطلاعات: در این مرحله، به اطلاع رسانی به مخاطبان مورد نظر پرداخته می‌شود. این اطلاعات می‌تواند شامل انتشار اخبار و یا اطلاعات کاذب، نشر اطلاعات مخفی و یا اطلاعاتی که برای دشمن مفید نیست، باشد.

6- اقدامات اجرایی: در این مرحله، اقداماتی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تعیین شده انجام می‌شود. این اقدامات می‌تواند شامل اقدامات نظامی، سیاسی، و یا اقداماتی دیگری باشد که برای دستیابی به هدف مورد نظر انجام می‌شود.

 

 

 

1 3
  • رسانه شو

    سواد رسانه یا سواد رسانه ای همان دانشی است که همه ما در هر لحظه از زندگی به آن نیاز داریم ، تک تک لحظات زندگی انسان امروزی درگیر پیام های مختلف حقیقی و مجازیست و این پیام ها زندگی و سبک زندگی ما را تغییر خواهند داد. تا بحال از رسانه و شبکه های مجازی هرچه گفتیم و شنیدیم فقط از آسیب ها بود، اما واقعا، انصافا! فرصت های این شبکه ها را اصلا می شناسیم؟ آینده خوبی که می توانیم با همین ابزار برای خود رقم بزنیم را می دانیم؟! همه اینها سوالایی است که پاسخ آنها در دو کلمه خلاصه می شود: سواد رسانه تا دیر نشده، سواد رسانه ای را یاد بگیریم و به دیگران یاد بدهیم.
  • اوقات شرعی

    امروز: جمعه 14 اردیبهشت 1403
    اوقات شرعی به افق:
    • اذان صبح اذان صبح:
    • طلوع آفتاب طلوع آفتاب:
    • اذان ظهر اذان ظهر:
    • غروب آفتاب غروب آفتاب:
    • اذان مغرب اذان مغرب:
    • نیمه شب شرعی نیمه شب شرعی:
  • اردیبهشت 1403
     << <   > >>
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30 31        
  • کاربران آنلاین

    • سعید رضایی