برگزاری دوره طراحی وبسایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی با سه ماه پشتیبانی

 

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رسانه‌شو گفت: دوره آموزشی آسان و کامل طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی پایگاه جامع سوادرسانه با همکاری موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه‌شو، بانوانه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، فضای مجازی و سیب سرخ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه شو، سمیه مسگرزاده مدیرعامل موسسه در گفت‌وگویی اظهار کرد: دوره آموزشی آسان و کامل طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی پایگاه جامع سوادرسانه با همکاری موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه‌شو، بانوانه، اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، فضای مجازی و سیب سرخ برگزار می‌شود.

وی افزود: یادگیری طراحی سایت اتفاقا کار بسیار آسانی است که اصلا نیاز به زبان انگلیسی و دانش ریاضیات و حتی رشته کامپیوتر هم ندارد. همین‌قدر که دانش‌پژوه بلد باشد سیستم را روشن کند و فقط الفبای زبان انگلیسی را بداند کافی است و بقیه کار را با فیلم‌های آموزشی، می‌توانند ادامه بدهد و تنها چیزی که نیاز دارند اراده است.

مسگرزاده گفت: در این دوره، دانش‌پژوهان طراحی سایت را آموزش می‌بینند و تبدیل به یک طراح سایت حرفه‌ای می‌شوند. در این دوره از روانشناسی بازار گرفته تا روش‌های کسب درآمد اصولی از طراحی سایت و آموزش طراحی سایت بدون نیاز به برنامه نویسی را به شما آموزش خواهند داد.

وی افزود: در این دوره علاقمندان به طراحی سایت می‌توانند آسان و پروژه محور بدون هیچ پیش نیاز و کدنویسی آموزش ببینند.

مسگرزاده بیان کرد: استاد دوره طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی آقای باقری می‌باشد که مدرس طراحی وب سایت و سواد رسانه‌ای، متخصص و ایده‌پرداز دیجیتال مارکتینگ و کارشناس امنیت در فضای مجازی، مدیر و موسس پورتال جامع فضای مجازی و پایگاه جامع سواد رسانه و بیش از ۱۶سال سابقه طراحی و تولید محتوا در فضای وب، ایده پرداز و مشاور کسب و کارهای اینترنتی نوپا و حرفه‌ای و بیش از ١٣۵٠٠ دانش پژوه را آموزش داده‌اند.

وی ادامه داد: هزینه این دوره مبلغ ٣٢٠٠٠٠٠ می‌باشد که برای دانش پژوهان گرامی با تخفیف ٨٠درصد حساب شده و مبلغ ٣٩٠٠٠٠تومان برای خرید دوره می پردازند و ظرفیت شرکت در دوره محدود می‌باشد.

مدیرعامل موسسه فرهنگی تبلیغی رسانه رسانه‌شو بیان کرد: مقدمه و معرفی این دوره کاربردی، آدرس سایت (دامنه اینترنتی)، فضای اینترنتی (هاست)، سیستم سایت ساز (فوق العاده‌ی)، وردپرس، افزونه (امکانات سایت)، قالب سایت و طراحی آن (روش اول)، ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز، روش دوم طراحی حرفه‌ای سایت، روش سوم طراحی کامل سایت (10دقیقه‌ای)، نکات تکمیلی و مهم طراحی سایت، نکات مهم شروع کسب درآمد و یا افزایش درآمد شما، پایان آموزش و شروع کار و پیشرفت از جمله سرفصل‌های دوره طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی می‌باشد.

وی گفت: همه ویدئوهای دوره با کیفیت بالا (HD) آماده شده است و بر اساس سرعت اینترنت، به صورت خودکار کیفیت نمایش برای شما تنظیم می‌گردد. همچنین امکان تغییر کیفیت نمایش برای شما فراهم است.

مسگرزاده بیان کرد: دانش پژوهان در ضمن یادگیری ١١ساعت آموزش ویدئویی می‌توانند سوالات خود را از پشتیبان بپرسند و آموزش را ادامه داده و طراحی سایت را یادگرفته و مدرک قابل استعلام دریافت نمایند و از پشتیبانی دوره به صورت سه ماه بهره‌مند گردند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان با هر هدفی اعم از طراحی سایت برای شرکت یا فروشگاه و یا کسب درآمد می‌توانند در این دوره شرکت نمایند و به غایت نهایی برسند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رسانه‌شو در پایان خاطرنشان کرد: علاقمندان به آموزش طراحی سایت می‌توانند برای خرید دوره وارد لینک https://savaderesane.ir/edu/ts/ شده و بلافاصله برای آنها دوره فعال می‌شود.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.