پروژه آخرالزمانی به نام هالیوود (نقدی بر نه گانه ماتریکس)

 

در یکی از انیمیشن‌های نه گانه ماتریکس (معروف به انیماتریکس) کارگردانان فیلم (برادران واچفسکی) حرف خود را به طور عریانی میزنند آنجا که با زوم کردن روی نقشه خاورمیانه، عربستان را نشانه می گیرند و با زوم کردن روی مرکز بیابانی شبه جزیره، شهری را (شهر صفر _ یک) به عنوان محل استقرار شیاطین روبوتیک (یاران کامپیوتر شیطانی ماتریکس نشان میدهد که عقل هر عاقلی آن را مهمترین شهر مسلمانان داند.

در ادامه این انیمیشن، خرمگسی شوم و جغد مانند روی شبه جزیره عربستان فرود می آید و به سمت بصره و بغداد حرکت میکند (نهایت جسارت و بی شرمی نسبت به مقدسات اسلامی!)

این نقشه درون سازمان ملل نصب شده است به دست قدرت یک کارگر نظافتچی سازمان ملل متحد (!؟) این خرمگس کشته میشود و با خونش هلال شیعی را از منتها الیه عراق (لبنان) تا وسط ایران ترسیم میکند.

در این انیمیشن، ملل (بخوانید صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا و فرانسه و آلمان و کانادا و … ) از قدرت علمی و پیشرفت اقتصادی این رباتهای شیطانی در هراسند و آنها را منکوب و سرکوب می کنند!

در فیلم پسر جهنمی (Hell Boy) نیز آمریکایی ها در مبارزه با اتحاد نازی‌های هیتلری و ایرانیان موفق می شوند که شیطان را محدود کرده و نگذارند راه تسلط او به این دنیا باز شود.

مرحوم محمد‌حسین فرج‌نژاد

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.