وحشت پنهان رئیس نهاد سایبری اسرائیل از توانمندی‌های سایبری ایران

 

به نوشته این رسانه عبری‌زبان، در حالی مقام اسرائیلی ایران را بزرگترین تهدید سایبری برای (رژیم صهیونیستی) معرفی کرد که مدیر اینترنت کاخ سفید و مشاور بایدن که بعد از سخنرانی مقام اسرائیلی پشت تریبون آمده بود، روسیه و چین را خطرات سایبری جهان غرب معرفی کرد.  در ادامه گزارش آمده است: اما ظاهراً پارتینوی فقط ایران را خطر اصلی برای اسرائیل بر می‌شمارد و حتی این مقام به نام شماری از فعالان سایبری ایران هم اشاره کرد.

رئیس نهاد سایبری رژیم صهیونیستی در پشت تهدیدهای خود علیه ساختار سایبری ایران، وحشت خود را از این توانمندی‌های جمهوری اسلامی پنهان کرد.

پایگاه خبری وای‌نت در خبری در این رابطه نوشت: «گابی پارتینوی» که به مناسبت هفته اینترنت در دانشگاه تل‌آویو سخنرای می‌کرد، گفت: ایران تهدید و خطر اصلی ما در صحنه داخلی است.

رئیس سامانه سایبری اسقاطیل صبح امروز در کنفرانس «هفته سایبری» در دانشگاه تل‌آویو گفت: ایران تهدید سایبری قابل توجهی برای همه کشورهای منطقه است. هر کسی که حملات سایبری علیه شهروندان اسقاطیلی انجام می‌دهد باید بهایی را که برای آن خواهند پرداخت، در نظر بگیرد.

گروهی که به دانشگاه (تخنیون) تکنیون حمله کرد نه تنها علیه اسقاطیل کار می کند، بلکه در بسیاری از نقاط به اهداف غیرنظامی هم حمله می کند . کشورهایی از جمله ترکیه، عربستان سعودی، مصر، مراکش، هند، بحرین، عمان، کویت و غیره. در سال گذشته، این گروه سعی کرد به سایر نهادها در اسقاطیل حمله کند که اکثر آنها موفقیتی نداشتند.

جامعه سایبری اسقاطیل از عملیات سایبری ایرانی ها در داخل و خارج آگاه است و به طرق مختلف برای ایجاد اختلال در آن تلاش می کند. افراد وزارت اطلاعات ایران، افرادی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله که در عملیات سایبری علیه اسقاطیل نقش دارند. دقیقاً بدانید در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

ما با کارشناسان بین‌المللی برای بررسی حملات سایبری و با جامعه تحقیقات سایبری محلی برای کشف آسیب‌پذیری‌ها در سیستم‌های رایانه‌ای و رفع آنها کار می‌کنیم.

به نوشته این رسانه عبری‌زبان، در حالی مقام اسرائیلی ایران را بزرگترین تهدید سایبری برای (رژیم صهیونیستی) معرفی کرد که مدیر اینترنت کاخ سفید و مشاور بایدن که بعد از سخنرانی مقام اسرائیلی پشت تریبون آمده بود، روسیه و چین را خطرات سایبری جهان غرب معرفی کرد.

در ادامه گزارش آمده است: اما ظاهراً پارتینوی فقط ایران را خطر اصلی برای اسرائیل بر می‌شمارد و حتی این مقام به نام شماری از فعالان سایبری ایران هم اشاره کرد.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.