موتورهای جستجو با این گستره فعالیت و نیازهای سنگین زیرساخت فنی برای خزش، پایش، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی محتواها، چطور رایگان هستند؟

موتورهای جستجویی مثل گوگل ابتدا توانستند بر پایه کلمات کلیدی صفحات وب را به جستجوی کاربران مرتبط کنند؛ و از این طریق محبوب شدند.

 در گام بعد توانستند برای این کلمات کلیدی ارزش تجاری ایجاد کنند؛ و از این راه پولدار شدند!

 در واقع اگرچه از ابتدای شکل‌گیری سرویس‌های جستجوگر وب نمایش تبلیغات در گوشه و کنار صفحات تارنما از راه‌های درآمدزایی‌شان بوده و هست.

 اما قابلیت ویژه‌ای که موتورهای جستجو دارند عبارت است از کلان‌داده‌ای که از انبوه عبارات جستجو شده توسط کاربران در زمان‌ها و مکان‌های مختلف شکل داده‌اند.

‌‌‌‌

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.