معرف ابزار کنترل والدین بر فعالیت کودکانی در تیک‌ تاک

 

 تیک تاک با افزودن امکان فیلتر محتوا به ابزار «Family Pairing» در تنظیمات محتوا و حریم خصوصی، امکان پیوند حساب نوجوانان به والدین را فراهم می‌کند. فیلتر محتوا به کاربران اجازه می‌دهد، ویدئوها را با کلمات یا هشتگ‌هایی که نمی‌خواهند در فیدهای بخش «For You» یا «Following» ظاهر شود، حذف کنند.

کلیدواژه‌هایی که والدین اضافه می‌کنند، با افزودن لایه‌ای شخصی‌سازی‌شده در بالای سیستم سطوح محتوای تیک تاک، از نمایش محتوایی با موضوعات مربوط به بزرگسالان به مخاطبان بین ۱۳ تا ۱۷ سال جلوگیری می‌کند.

 تیک تاک در ماه مارس کنترل‌های زمان صفحه نمایش خود را با گزینه‌های سفارشی‌تر به‌روزرسانی کرد، تنظیمات پیش‌فرض جدیدی به حساب‌های نوجوان افزود و «Family Pairing» را به منظور کنترل‌های بیشتر والدین توسعه داد. تیک تاک مدعی است که تقریباً سه‌چهارم نوجوانان محدودیت را حفظ و بیش از ۸۵۰ هزار نوجوان و خانواده‌هایشان از «Family Pairing» برای تنظیم محدودیت‌های نظارتی، استفاده می‌کنند.

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.