شکایت جمعی مناطق آموزشی آمریکا از رسانه‌های اجتماعی

 

 

مدارس سراسر ایالات متحده شکایاتی علیه شرکت‌های صاحب رسانه‌های اجتماعی مطرح و ادعا کرده‌اند که این اپلیکیشن‌ها، سبب بروز مشکلات انضباطی در کلاس‌های درس و تهدید سلامت روانی دانش‌آموزان می‌شود و ذهن آن‌ها را از آموزش منحرف می‌کند.

تاکنون حدود ۲۰۰ بخش آموزش و پرورشی آمریکا، شکایاتی را از پلتفرم‌های متا، تیک‌تاک، اسنپ‌چت و یوتیوب، در دادگاه منطقه‌ای اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا ثبت کرده‌اند.علاوه بر این، صدها نفر از والدین دانش‌آموزان نیز با ادعای آسیب رسانه‌های اجتماعی به فرزندانشان، به این پویش پیوسته‌اند.

متولیان طرح این شکایت مدعی هستند که معلمان و مدیران در این شرایط، مجبور به صرف زمان ارزشمند خود برای پاسخ به آزار و اذیت سایبری و سایر مشکلات انضباطی، افزودن آموزش‌های جدید، اتخاذ سیاست‌های مقتضی در مورد استفاده از رسانه‌های اجتماعی و مشاوره به دانش‌آموزان درگیر با اعتیاد به برنامه‌های آنلاین هستند. برنامه‌های آنلاینی که منجر به اضطراب، افسردگی و خودکشی می‌شود.


مسئولین نالایق در این حوزه هنوز در خواب ناز پارو کردن پول از جیب مردم هستند…

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.