در دنیای گیمر یک شبه ثروتمند شو!

 این رویای این روزهای جوانان و نوجوانان است نه فقط در ایران که تقریبا در همه دنیا اما این روایت با همه سختی ها در کشور هم پر رنگ است.

درآمدهای عجیب و غریب گیمرها گاه از بچه های کم سن و سال ، غول های پر درآمدی می سازد که حتی در ذهن نسل های قبل نمی گنجد برای مثال یک گیمر ۱۸ ساله در ایران ماهیانه ۵۰۰۰ دلار درآمد دارد. یعنی حدود ۱۵۰ میلیون تومان در یک ماه. این عدد برای گیمرهای حرفه‌ای‌تر به ماهانه ۴۰ هزار دلار (یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هم می‌رسد.

در دنیای امروز خیلی از جوانان با بازی کردن کسب درآمد می‌کنند به شکلی که گاهی یک گیمر می‌تواند درآمدی حدود ۱۰ برابر درآمد یک پزشک متخصص داشته باشد.

این تجارت یکی از تجارت های بزرگ دنیاست و در ایران هم در همین شرایط تحریم ، این تجارت را اخیرا اتحادیه صنفی تشکل بازی های رایانه ای ، تجارتی ۵۰ هزار میلیارد تومانی معرفی کرد.  فیلترینگ از اختیارات او هم خارج است و تلویحی از این اقدان گلایه کرد.

تعداد گیمرها در ایران به سرعت در حال افزایش است؛ در ۱۰ سال دو برابر شده است که این امر تا حد زیادی به رشد گوشی‌های هوشمند در میان مردم مرتبط است. هرچند اولین گوشی‌های هوشمند در سال ۱۹۹۲ توسط IBM تولید شد، اما روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند با صفحه‌های لمسی را شاید بتوان عامل چنین رشدی در تعداد گیمرها دانست.

در زمان‌های نه‌چندان دور، ۱۰ یا ۱۵ سال پیش، مردم تنها می‌توانستند در خانه یا گیم‌نت با کنسول و رایانه بازی کنند و احتمالاً تنها بازی موبایلی خاطره‌انگیز همان ماری بود که نباید خودش را می‌خورد! رشد گیمرها تا کجا ادامه دارد؟ احتمالاً تا زمانی که هر روز گوشی‌ها و پلی‌استیشن‌ها و رایانه‌ها به‌روز می‌شوند، بازی‌ها هم رشد کرده و مردم بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

 سیستم ها هرچه سیستم بهتر و قوی تر باشد قطعا کیفیت کار شما هم بهتر خواهد بود. پس اگر به فکر پول درآوردن از بازی هستید به فکر یک سیستم خوب باشید.شما فقط بازی می‌کنید و نه مخاطبی دارید و نه دیده می‌شوند. در این روند معمولا گیمرها بازی‌های اینترنتی و آنلاین را انتخاب می‌کنند. چرا که در فضای بازی می‌توانند چیزهای مختلفی خرید و فروش کنند. می‌توانند حساب کاربری و اسکین های خود را خرید فروش کنند و پول دربیاورند.

اسکین به آیتم‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات متنوعی که یک گیمر در فضای یک بازی با آن سر و کار دارید می‌گویند. هر کمپانی از وسایل و ابزار جانبی برای ارتقا کیفیت تجهیزات محتوای بازی خود و تقویت کاراکترهای بازی استفاده می کنند که به ازای پرداخت هزینه و یا کسب امتیاز مورد نظر آن آیتم در اختیار کاربر قرار می گیرد. در حال حاضر باید بگوییم که بازی های آنلاین درصد بالایی از موضوع کسب درآمد بازی را به خود اختصاص داده اند.

 

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.