پیامبران رسانه خدا

 

پیامبران حامل پیام الهی بودند یعنی حاملان پیام خدا یا همان رسانه خدا. بلی پیامبران رسانه خداوند محسوب می شوند

حال فرض کنید پیامی وجود دارد که اگر مهم ترین پیامبر آن را ابلاغ نکند به رسالت خود عمل نکرده. یعنی چنین پیام مهمی را موظف شده تا ابلاغ کند. مهم ترین پیام از سمت مهم ترین پیامبر یعنی مهم ترین پیام رسانه ای خدا برای بشریت .

این پیام چیزی جز امامت و ولایت نیست. مهم ترین چیزی که خدا برای بشر مقدر کرده است . ولایت و امامت است که مسیر رسیدن به خدا و توحید را می سازد و توحید اولین اصل دین است.

حضرت علی (ع) بزرگترین مرد تاریخ است زیرا مهم ترین پیام درباره امامت آن حضرت  است . امامتی که مهم ترین وظیفه تصور شده برای انسان می باشد.

کسانی که سواد رسانه ای داشتند این پیام را دریافت و حفظ کردند و بر بیعت با علی ماندند ولی عموم مردم این پیام را عمدا یا سهوا از یاد بردند و خود را محکوم به سرپیچی از پیام مستقیم خدا کردند.

عدم سواد رسانه حتی در تاریخ هم مشکل ساز بوده است . رسانه ها فرق کرده اند اما همان اصل پایدار مانده .

برای غلبه بر دشمنان فیزیکی و رسانه ای چه کسی بهتر از حضرت علی ( علیه السلام ) برای توسل و آموزش . در نهج البلاغه نکات سواد رسانه ای بسیاری بیان شده است .

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.