قضیه مشکوک مرگ مهرجویی

 

 قتل مهرجویی و همسرش در ساعات پایانی شنبه‌شب (۲۲ مهر) از طریق تماس با پلیس۱۱۰ اطلاع داده شد که با حضور ماموران در محل مشاهده شد که داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌اش واقع در زیبادشت به قتل رسیده‌اند.

 این حادثه از سوی دختر مرحوم مهرجویی به پلیس اطلاع داده شد. تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کرده‌اند. این حادثه به علت نامعلوم توسط فرد یا افراد ناشناس رخ داده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.

این اواخر ضدانقلاب بدجور از او کینه داشت! در نشست خبری فیلمش در لوکزامبورگ پاسخهای کوبنده ای داد و بعداز همین نشست هم درحال قدم زدن باز سراغش رفتند و باز هم برخورد تندی با ضد انقلاب کرد! بعد در رسانه هایشان با توهین به او نوشتند گاوش رم کرده!….

رستگار فعال رسانه ای که اولین نفری بود خبر قتل را به همراه پست همسر مرحوم مهرجویی پخش کرد، حالا در اصلاحیه اعتراف کرده که دچار اشتباه شد و پست خانم مهرجویی که در آن خبر از تهدید توسط یک بیگانه را داده مربوط به چندین ماه قبل بوده نه دیشب…

اینکه اکانت فراز که برای اصلاح طلبان هست دقیقا چند ساعت قبل از قتل مهرجویی و همسرش، پست ۸ ماه قبلش را بدون تاریخ منتشر می کند و به دروغ در تیتر اسم افغانی ها را می برد چیزی که در پست همسر مهرجویی وجود نداشت کاملاً مشکوک و نشان از فتنه انگیزی است.

 

قضیه کاملاً مشکوک و به نظر می رسد با برنامه ریزی دقیق انجام شده است

 

 همچنین انتشار مصاحبه همسر مهرجویی دقیقا در صبح روزی که کشته شده در روزنامه اصلاح طلب اعتماد کاملاً مشخص می کند که این قضیه برنامه ریزی شده و با هماهنگی رسانه ای انجام شده است.

 

 

 هم اکنون در توییتر فارسی دو هشتک داریوش مهرجویی و اخراج افغانی مطالبه ملی داغ شده است!

 به نظر می رسد این سناریو به وسیله دستگاه های اطلاعاتی دشمن و با پادویی رسانه ای عده ای مزدور داخلی خود فروخته انجام شده است که نیاز است هرچه سریعتر ابعاد آن روشن و قاتلین و افراد پشت پرده آن شناسایی و دستگیر شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما گویا مردن و قتل مشکوکش، به درد فتنه‌ی افغان‌هراسی و ایجاد آشوب و بلوایی دیگر در این شرایط خطیر محور مقاومت، می‌خورد.  طراحان این عملیات قصد دارند دو‌ هدف را با این جنایت بزنند:

۱. تقابل با ابتکار ایران و محور مقاومت در طوفان الاقصی و تحت الشعاع قرار دادن انقلاب فلسطین

۲. ارسال این پیام به دیگر سلبریتی ها که چنانچه مثل مهرجویی در زمان فتنه با ما همراهی نکنید، چنین سرنوشتی برایتان رقم‌میزنیم

مواظب کلید زدن آشوب و فتنه جدید باشید، چون از امروز سلبریتی ها، شروع به سمپاشی، سیاه نمایی و تحریک احساسات و عواطف می کنند.

 

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.