رسانه‌ زمینه ساز عصر ظهور

 

رسانه‌ ها و زمینه سازی برای ظهور مهدی موعود(عج)

 

بدون شک زمینه‌سازی رسانه‌ای تبلیغاتی برای ظهور حضرت مهدی موعود(عج) در حال حاضر وظیفه اصلی و ضروری شیعه ی صالح منتظر مهدی است ؛ چرا که روشن شده است دشمنان و بدخواهان، منجی حقیقی و مهدویت به صورت شبانه‌روزی از همه ابزارها و وسایل رسانه‌ای تبلیغاتی خود برای مصادره مهدویت به نفع اهداف پلید سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… استفاده می‌کنند.

 البته این امر طبیعی است؛ چرا که صحبت از منجی حقیقی و تلاش برای کمک به حضور و ظهور ایشان، یعنی جمع شدن بساط سرمایه‌داری، لیبرالیسم، امپریالیسم و صهیونیسم که این مطلب برای سران جبهه باطل پسندیده نیست.

خداوند در قرآن وعده داده است زمین را بندگان صالح او به ارث می‌برند (سوره  انبیاء ،105). بنابراین حقیقت چیزی دیگر است و تلاش رسانه ای جبهه استکبار و صهیونیسم برای مصادره مهدویت و انحراف آن، تلاشی مذبوحانه به شمار می‌آید؛

اما آیا این طوفان تبلیغاتی، هیاهوی رسانه‌ای باید طرف‌داران حقیقت و محبان و منتظران قدوم مبارک آخرین ذخیره الهی را از انجام فعالیت سازنده و جدی در این راه منحرف سازد؟

منتظران و محبان قدوم مبارک حضرت صاحب الامر(عج) هرگز از عظمت و قدرت پوشالی سران امپریالیسم و صهیونیسم ترسی به دل راه نمی‌دهند و از انجام وظایف اصلی خود ناامید و دل‌سرد نمی‌شوند و زمینه‌سازی رسانه‌ای تبلیغاتی ظهور مهدی موعود(عج) مهم‌ترین بخش از شاخه‌های مربوط به زمینه‌سازی شامل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، روان‌شناسی، دینی و… است؛ زیرا سیطره رسانه و تبلیغات در زندگی افراد و جوامع در دنیای معاصر، فرصت خوبی است که از آن در راستای ترویج و تقویت جبهه حق استفاده شود و با استفاده از ابزار‌های مختلف ادبی، هنری، صوتی، تصویری، سایبری و… زمینه فرهنگ‌سازی زمینه‌سازی و ظهور آخرین ذخیره الهی، اطلاع‌رسانی درباره شاخه‌ها و فعالیت‌های مختلف مرتبط، افشاگری تلاش‌های پیدا و پنهان دشمنان و بدخواهان مهدویت و مدینه فاضله الهی، فراهم شود و چشم همه ما با دیدار یار غایب از نظر روشن گردد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.