موسسه رسانه شو
بدبینی در فضای مجازی
بدبینی در فضای مجازی به ما کمک می کند تا در دام شایعات مجازی قرار نگیریم و با بازنشر و فوروارد اطلاعات غیر مفید و غلط شایعه پراکنی در فضای مجازی نکنیم.
تکنیکی به نام بدبین بودن همه جا بد نیست.
زمانی که باید بدبین باشیم اتفاقا بدبین نیستیم و زمانی که نباید بدبین باشیم، بدبین هستیم.
زمانی که یک محتوا توسط شایعه پراکنان در فضای مجازی منتشر می شود
و ما به راحتی آن را بازنشر می کنیم ما هم در گسترش آن شایعه نقش داشته ایم.
بدبینی در فضای مجازی
بازار شایعات در فضای مجازی بسیار داغ است و جریانات دینی و سیاسی و … به شدت در فضای مجازی فعال هستند.
و از هیچ دروغ و تهمتی هم هیچ ترسی ندارند.
فقط به هم ریختن افکار مردم برای این گروه ها و اشخاص مهم است.
و حتی گاهی اوقات به دنبال این موضوع هستند که مردم را نسبت به یک اتفاق غلط خوش بین کنند.
نسخه قابل چاپ | ورود نوشته شده توسط سامیه بانو در 1402/10/27 ساعت 12:09:00 ب.ظ . دنبال کردن نظرات این نوشته از طریق RSS 2.0. |
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید