ازدواج با هوش مصنوعی انسان‌نما/ به‌بهانه فرمایشات امروز رهبرانقلاب راجع به هوش مصنوعی

 

چندی پیش یورو نیوز، خبری را منتشر کرد که آلیسیا فرامیس، هنرمند اسپانیایی، قصد دارد تابستان امسال، طی مراسمی با هولوگرام ساخته شده با هوش مصنوعی در روتردام هلند ازدواج کند؛ وانگهی با تحولات خیره‌کننده هوش مصنوعی، طولی نکشید که خبر از ازدواج با هوش مصنوعی انسان‌نما که ابعاد فیزیکی دارد، به گوش رسید.

انتشارات معروف Routledge اخیرا کتابی با عنوان (آینده هوش در سال ۲۰۵۰) منتشر کرده که بخش‌هایی از آن توسط راقم مطالعه شد.

مولفان این کتاب که از اعضای هیئت علمی از دانشگاه‌های برند جهان هستند، پیش‌بینی کرده‌اند، به سبب جذابیت‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی انسان‌نما از نظر عاطفی و جنسی، تا سال ۲۰۵۰، ده درصد از کل ازدواج‌ها و ارتباطات جنسی در جهان، با هوش مصنوعی انسان‌نما رخ خواهد داد.

مؤلفان در این کتاب در تایید ادعاها، مصاحبه‌هایی با شخصیت‌های برجسته علمی و صاحبان شرکت‌های هوش مصنوعی ترتیب داده‌اند.

توجه داشته باشیم، این نوع ازدواج‌ها مانند کلیپ فوق، با هولوگرام رخ نمی‌دهد، بلکه با هوش مصنوعی انسان‌نمایی است که ابعاد قابل لمس فیزیکی دارد…

این تنها نمونه‌ای از هزاران تحولی است که جهان در انتطار آن است. دانشگاه‌ها و به‌ویژه‌ حوزه‌های علمیه با آینده‌‌پژوهی باید به مواجهه با چالش‌ها و فرصت‌های هوش مصنوعی بروند.

 آیندگان درباره این رهبر الهی، بیشتر خواهند گفت…

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.