آگهی جنسی روی دیوار تمامی ندارد!

 

طی سال‌‌های گذشته، وب‌سایت‌های مختلفی برای فروش محصولات نو یا دست دوم راه افتاد که معروف‌ترین آن‌ها وب‌سایت دیوار است. در کنار آگهی‌های متعددی که برای فروش لوازم مختلف و خودرو تا اجاره دفتر و خانه می‌توانید پیدا کنید، همیشه کسانی هستند که با استفاده از عبارات خاص کدهایی را تولید می‌کنند که در ظاهر یک تبلیغ معمولی به نظر می‌رسد اما در باطن منظور دیگری دارد.

در تازه‌ترین تصاویری که از برخی آگهی‌های دیوار منتشر شده، کلیدواژه «کمک» همان کد جدید است؛ به ظاهر کمک می‌خواهند، برای راه‌اندازی یک کسب و کار جدید یا آموزش یک نرم‌افزار، اما آگهی را که باز می‌کنید، مشخصات ظاهری فرد را می‌بینید که دنبال رابطه جنسی است!

این اولین بار نیست که چنین تبلیغاتی در دیوار قرار می‌گیرد، چند سال قبل هم عباراتی مثل منشی خانم، پارتنر مطالعه، کمک غیرمالی، حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست، همخانه و ماساژور در همین فضا راه افتاده بود که هرکدام معانی دیگری داشتند. پرسروصداترین این مدل تبلیغات، آگهی فروش کفش زنانه بود که اشاره مستقیم به تن‌فروشی داشت و نوع آگهی مشخص می‌کرد فرد چه شرایطی دارد. ما در آن روزها یک آگهی کفش در دیوار منتشر کردیم که پیام‌های جنسی زیادی هم برای‌مان فرستادند.

البته همین الان هم همچنان برخی از این آگهی‌ها پابرجا هستند، مثلا دنبال پارتنر زبان آلمان می‌گردند و در توضیحات می‌نویسند «طبق قوانین دیوار آقا با آقا»!

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.